Bulgaria nu dezamăgește, un hotel fain în Borovets

De câteva zile ne-am întors de la mare, unde am avut o vacanță chiar lungă. E prima dată când ne-am organizat un sejur de 12 nopți acolo, a fost o ieșire bine-venită, deși poate nu cea mai relaxantă. Dar promit să vă povestesc eu mai pe larg ce și cum din vacanță, am filmat inclusiv un vlog pe care urmează să-l editez, dar până atunci vreau să vă povestesc puțin despre hotelul la care am dormit o noapte pe drumul de întoarcere.

În urma discuțiilor cu prietenii care au fost cu noi la mare, am decis să facem un popas de două nopți la Borovets, o stațiune montană la vreo 50 de km de Sofia. Până la urmă am stat doar o noapte pentru că s-a stricat vremea și pentru că eram nerăbdători să ajungem acasă. Știu că poate părea ciudată faza asta cu nerăbdarea, însă a fost o vacanță lungă, mulți stimuli, mai puțin somn și ne doream să revenim la rutina noastră de zi cu zi.

Cazarea ne-am organizat-o prin booking, unde apropo, primiți un discount de 15$ dacă vă folosiți de linkul de aici pentru a vă face orice rezervare. Criteriile au fost simple, să aibă mic dejun inclus și să aibă un scor de peste 8.5. Când am descoperit că mai are și cameră cu jucării și piscină, alegerea a fost ușoară. Am decis pentru Lion Hotel Borovets. Pentru o noapte de cazare cu micul dejun inclus am plătit 185 de lei.

Am ajuns la hotel vineri, pe la ora 18, iar prima impresie a fost, wow ce cozy pare atmosfera. La intrare am văzut și standerele pentru skiuri, iar mintea mi-a fugit spre iarnă și că mi-ar plăcea să ne reîntoarcem aici în anotimpul rece.

La recepție am rezolvat rapid formalitățile și ne-am luat în primire camera. Dimensiune medie, mochetă pe jos, mobilier masiv, potrivit petru zona muntoasă. Avem și un mic balcon care dădea spre intrarea în hotel, care din păcate nu avea nici un fel de mobilier de stat jos.

Baia măricică, cu ventilator și cadă. Chiar mă gândeam că faptul că are cadă e un plus pentru cei care vin iarna aici și vor să se dezmiardă în apă caldă după o zi de ski. Eu cel puțin așa aș face.

La cină am avut de ales între bufet suedez (25 de leva de adult și 12,5 leva de copil – deci vreo 62 de lei de adult și 31 de lei de copil) și un restaurant bulgăresc tot din incinta hotelului, a la carte. Dintr-un impuls am ales bufetul, deși cred că cel puțin financiar ar fi fost o alegere mai bună cealaltă opțiune. Mi s-a părut nepotrivit să plătim taxă pentru Ruxandra, având în vedere că are doar un an și jumătate, eu aș fi luat în calcul pragul de peste doi ani. Mâncarea a fost variată, poate mai puțin pe partea de carne, soțului meu i-a lipsit grătarul de pui. Dar cel puțin Silvia a fost tare satisfăcută, cu mai multe tipuri de prăjituri. Marele minus al acestui bufet a fost că nu avea nici o băutură inclusă, nici măcar apa. Iar pentru o sticlă de 0.33 de apă am plătit 2.5 leva, deci 6 lei, ceea ce mi s-a părut mult în condițiile date.

Restaurantul bulgăresc a la carte, complet gol la cină

Micul dejun la fel, tot bufet suedez, l-am avut inclus în prețul cazării și aveam gratis apă, cafea, ceai și tot felul de sucuri gen nectar, marca Rauch, care e o marcă destul de bunicică.

Revenind, după cină le-am dat fetelor program de voie la camera cu jucării, iar noi ne-am omenit cu niște coktailuri la barul din lobby. Din loc în loc aveau șeminee, evident nefuncționale vara, dar cred că iarna sunt un deliciu. Camera cu jucării era destul de basic, însă fetele au fost încântate, deci asta e tot ce contează.

De dormit am dormit excelent, deși patul matrimonial erau de fapt două paturi alipite. Însă cred că lățimea era de doi metri, deci suficient pentru 3 persoane. La un moment dat eu m-am mutat într-un fotoliu pliant, pentru că Silvia mă tot înghioldea, mi-a plăcut că exista această facilitate în cameră fără nici un cost în plus.

Hotelul are și un centru spa, cu piscină și sală de fitness. Timp de piscină nu am avut, dar nici o dorință prea mare de a o încerca, având în vedere că tocmai încheiasem 12 zile de bălăceală. Mi s-a părut puțin mică, îmi imaginez că atunci când hotelul funcționează la capacitate extinsă e cam aglomerat.

Afară, în spatele hotelului, am găsit un alt loc de joacă cu niște leagăne, tobogan și o căsuță din lemn. Pontențial imens de distracție. Acolo ne-am și petrecut de altfel dimineața.

Am plecat pe la ora 12 înapoi spre București, nu înainte de a anula următoarea noapte de cazare pentru care din fericire nu am fost taxați în nici un fel. Mi s-a părut tare frumos din partea lor. De acolo până acasă am făcut 6 ore, cu două opriri și cozi mici la vamă. Sper că vom reveni aici în iarnă, fără copii, pentru câteva zile intense de ski.

Haide să ne vedem şi pe Facebook