Cum a venit, asa s-a si dus, dragul meu concediu de iarna…

Si noi ne-am intors din Bulgaria cu multa voie buna si cu multe pareri. Am fost de Revelion la Bansko, perla 🙂 a muntilor Pirin si a vecinilor nostri de la sud.
Mi-a placut mult desi as putea totusi sa fac o lista cu plusuri si minusuri, si as avea mult de scris la ambele capitole.
Dupa o experienta nasoala chiar in seara plecarii, cand booking.com ne-a anuntat sa nu mai mergem la hotelul rezervat pentru ca e o inundatie, iar gasca noastra s-a spart, tot ei ne-au gasit un hotel foarte dragut (perun Lodge Hotel) si au platit ei diferenta de la pretul initial.

Asadar, pana la urma, tot doar eu cu Vlad ne-am petrecut, cum s-a intamplat de multe ori si ca de fiecare data, ne-am distrat foarte bine.
Cel mai mult mi-a placut ca a fost zapada, multa, multa, s-a putut schia perfect si peisajele au fost incantatoare.

Bansko e un orasel vesel, plin de turisti, baruri, restaurante si unitati de cazare (atat de mult imi place termenul asta de pe vremea ONT-ului :)). Sunt inca destul de multe cladiri in constructie, ceea ce mai reduce din farmecul locului, dar macar cele care sunt gata nu sufere de kitchozitate, asa cum se intampla de multe ori la noi.

Logistic au ajuns foarte departe, din pacate inca nu au experienta ospitalitatii si asta poate fi deranjat in cele mai frumoase momente. Trebuie sa stai tot timpul cu ochii deschisi, nu cumva sa-ti mai iei cate o mica teapa, dar incep sa cred ca fenomenul este generalizat in Europa de Est, asa ca daca poti sa treci peste aceste minusuri e perfect.

Noaptea de Revelion am petrecut-o cu Vlad pe strazi, ne-am ametit cu o sticla de sampanie, iar eu la un moment dar chiar am incercat o hora bulgaresca. Din nou, spiritul rockaresc a lui Vlad nu l-a lasat sa se coboare la acest nivel 🙂 – asta fiind o chestie pe care o iubesc la el, ca-si pastreaza preferintele cam in orice situatie (bine, mai putin la concertul lui Banica, cand si-a calcat pe inima ca sa mergem).

Prima dorinta din 2011 mi s-a implinit chiar pe la 1 in noaptea de revelion, am reusit sa scot o vacuta cu fusta roz dintr-au automat de jucarii, din acela cu macara, stiti voi, din care nu iese niciodata nimic :).

Din Bucuresti am facut 6 ore pana la Bansko, drumul a fost curat si rapid, politia nu ne-a oprit deloc (Vlad are ochi de vultur) si incep sa cred ca miturile despre politia din Bulgaria incep sa se destrame – numai bine pentru noi, turistii romania care mergem spre Grecia sau uneori Bulgaria :D.

Acum am intrat din nou in campul muncii cu greu, nici nu-mi vine sa cred ca au trecut asa de repede cele doua saptamani si cateva zile si ca de fiecare data ma intreb daca sistemul asta capitalist cu asa putine zile de concediu este echitabil… Oricum, discutia asta o s-o continuam alta data.

Haide să ne vedem şi pe Facebook